Verlaging gas opslag Frank Energie

  • Dit onderwerp heeft Bug prefix toegewezen
Auteur
Onderwerp
#3156

De prijs van gas opslag (gas inkoop vergoeding) lijkt nu weer te zijn verlaagd naar €0.07986 en is dus niet €0.26570
Zo staat het vermeld in de contract die ik heb gekregen op 25-02-2023

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Auteur
Reacties
  • #3161

    Ik heb ook al op Facebook een advertentie gezien van Frank gelezen dat ze inderdaad voor nieuwe contracten de inkoopvergoeding voor gas verlaagd hebben. Denk dat ze veel klanten, waaronder mijzelf, zijn kwijtgeraakt door dit soort praktijken. Ze hebben wel de abonnementskosten verhoogd naar € 7,00, dit was € 5,00.

  • #3277

    Dat denk ik ook,

    Ik heb daar ook naar gevraagd en kreeg deze reactie:

    We bieden sinds kort een nieuwe propositie aan met een lagere inkoopvergoeding voor gas, maar met hogere vaste aansluitingskosten voor gas en elektriciteit. Alle nieuwe klanten krijgen een contract met deze nieuwe propositie. Onze huidige klanten kunnen indien gewenst naar deze nieuwe propositie overstappen, hierover hebben wij alle klanten op 22 februari per mail geïnformeerd.

    Door deze situatie ontstaat het verschil tussen wat jij in je app ziet staan (het oude contract) en de prijzen van het nieuwe contract op onze site. De app kijkt namelijk dagelijks naar het type contract wat jij hebt en de prijzen die daar bij horen. Op de website laten wij de prijzen van de nieuwe propositie zien.

    Mocht je geïnteresseerd zijn in deze nieuwe propositie, bekijk dan even de volgende pagina op onze website: Nieuw dynamisch contract – Frank Energie

  • #3298

    Die dik 26 cent was ook voor mij de reden om meteen weg te gaan bij Frank, toen naar Next gegaan voor gas en voor stroom Tibber.

    Inmiddels (per 1 maart) heeft Tibber de toeslag voor stroom verhoogd van 0,2 naar 1,8 cent (nog altijd goedkoop) maar uiteindelijk maar alles verhuisd naar Zonneplan, incl. gas (200 m³ per jaar).

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Reactie op: Antwoord #3161 in Verlaging gas opslag Frank Energie

U kunt BBCodes gebruiken om uw inhoud te formatteren.
Uw account kan geen gebruik maken van Advanced BBCodes, deze worden gestript voordat u ze opslaat.

Uw informatie: