DYNAMISCHE ENERGIE: ENERGIE VAN NU EN VAN DE TOEKOMST

Budget Energie nog niet te selecteren in de Notificatie Bot op telegram

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Alex de Kloet
    Deelnemer

Als je Supporter bent (Iedereen kan ik aanraden dat te worden!)

Wil ik graag notificaties krijgen van de stroom en Gas prijs op mijn mobiel.
    Het e.e.a. ingesteld, maar ik kan Budget Energie niet kiezen in de dropdown als Electra en Gas leverancier.

zou dit mogelijk kunnen worden gemaakt?

Enever.nl
    Sleutelbeheerder

Hoi Alex,

Het is vanaf nu mogelijk om Budget Energie te selecteren (tevens zijn enkele andere leveranciers toegevoegd).

Alex de Kloet
    Deelnemer

Hoi Alex,

Het is vanaf nu mogelijk om Budget Energie te selecteren (tevens zijn enkele andere leveranciers toegevoegd).

Dank je Joost!

Groeten,
    Alex

Jerby
    Gast

In de selectie lijst kom ik Budget energie en Eneco niet tegen ondanks Domoticz update naar 2024.2. Hoe kan ik Enever plugin handmatig updaten?

Enever.nl
    Sleutelbeheerder

In de selectie lijst kom ik Budget energie en Eneco niet tegen ondanks Domoticz update naar 2024.2. Hoe kan ik Enever plugin handmatig updaten?

Hoi Jerby, de Domoticz plugin is niet door ons gemaakt en kunnen we je niet mee helpen. Hiervoor zal je bij de maker van de plugin moeten zijn.

Jerby
    Gast

Hoe?

Enever.nl
    Sleutelbeheerder

Hoe?

Prijsnotificaties

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Het forum ‘Bug of foutje gevonden?’ is gesloten voor nieuwe onderwerpen en reacties.