Budget Energie nog niet te selecteren in de Notificatie Bot op telegram

  • Dit onderwerp heeft Feature prefix toegewezen
Auteur
Onderwerp
#9279

Als je Supporter bent (Iedereen kan ik aanraden dat te worden!)

Wil ik graag notificaties krijgen van de stroom en Gas prijs op mijn mobiel.
Het e.e.a. ingesteld, maar ik kan Budget Energie niet kiezen in de dropdown als Electra en Gas leverancier.

zou dit mogelijk kunnen worden gemaakt?

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
Auteur
Reacties
  • #9314

    Hoi Alex,

    Het is vanaf nu mogelijk om Budget Energie te selecteren (tevens zijn enkele andere leveranciers toegevoegd).

  • #9319

    Hoi Alex,

    Het is vanaf nu mogelijk om Budget Energie te selecteren (tevens zijn enkele andere leveranciers toegevoegd).

    Dank je Joost!

    Groeten,
    Alex

  • #9459

    In de selectie lijst kom ik Budget energie en Eneco niet tegen ondanks Domoticz update naar 2024.2. Hoe kan ik Enever plugin handmatig updaten?

  • #9476

    In de selectie lijst kom ik Budget energie en Eneco niet tegen ondanks Domoticz update naar 2024.2. Hoe kan ik Enever plugin handmatig updaten?

    Hoi Jerby, de Domoticz plugin is niet door ons gemaakt en kunnen we je niet mee helpen. Hiervoor zal je bij de maker van de plugin moeten zijn.

  • #9489

    Het is vanaf nu mogelijk om Budget Energie te selecteren (tevens zijn enkele andere leveranciers toegevoegd).

    Hoe?

  • #9493

    Het is vanaf nu mogelijk om Budget Energie te selecteren (tevens zijn enkele andere leveranciers toegevoegd).

    Hoe?

    Prijsnotificaties

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Het forum ‘Bug of foutje gevonden?’ is gesloten voor nieuwe onderwerpen en antwoorden.