Gasprijzen, vaste kosten, handelsbeurs

  • Dit onderwerp heeft Vraag prefix toegewezen
Auteur
Onderwerp
#273

Hallo,

Hoe is het mogelijk dat er verschillende gasprijzen zijn voor EnergyZero, Mijndomein en Zondergas? In feite zouden deze toch allemaal dezelfde prijs moeten hebben? Mijn Mijndomein gascontract geeft in elk geval €0,05230 inkoopkosten per M3 incl. 9% BTW aan.

Is het ook mogelijk om bij de energieleveranciers de vaste kosten (€4,50/maand voor Mijndomein) aan te geven? En misschien met welke beursprijs ze werken? (EGSI, EOD, ..)

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Auteur
Reacties
  • #278

    Hallo,
    Hoe is het mogelijk dat er verschillende gasprijzen zijn voor EnergyZero, Mijndomein en Zondergas? In feite zouden deze toch allemaal dezelfde prijs moeten hebben? Mijn Mijndomein gascontract geeft in elk geval €0,05230 inkoopkosten per M3 incl. 9% BTW aan.

    Hoi Peter, indien de prijzen op de homepage roodgekleurd zijn dan zijn ze nog niet door iemand met een app gecontroleerd, de “grijze prijzen” zijn wel door mensen van Tweakers gecontroleerd. Mogelijk is daar toch een foutje in geslopen.

    Is het ook mogelijk om bij de energieleveranciers de vaste kosten (€4,50/maand voor Mijndomein) aan te geven? En misschien met welke beursprijs ze werken? (EGSI, EOD, ..)

    Waar zou je deze gegevens willen zien? De vaste kosten staan wel al in het totaaloverzicht: https://enever.nl/energieleveranciers/

  • #282

    Misschien heb ik over de vaste prijzen heen gekeken.
    Wat is er (nog meer) nodig om de gasprijs van Mijndomein vast te stellen/grijs te maken?

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Reactie op: Gasprijzen, vaste kosten, handelsbeurs

U kunt BBCodes gebruiken om uw inhoud te formatteren.
Uw account kan geen gebruik maken van Advanced BBCodes, deze worden gestript voordat u ze opslaat.

Uw informatie: