Opzegtermijn

Auteur
Onderwerp
#409

Mijndomein vermeld op haar website een opzegtermijn van een maand: https://mijndomeinenergie.zendesk.com/hc/nl/articles/360004126078-Wat-is-de-looptijd-van-mijn-contract-

“Heb jij gekozen voor een contract op basis van flexibele beursprijzen? Dan is jouw contract maandelijks opzegbaar. Er geldt hierbij één maand opzegtermijn.”

De helpdesk heeft dit zojuist onderuit gehaald en dit zou ik graag als voordeel van Mijndomein energie op de desbetreffende leverancier pagina terugzien.

Mijn reactie op de tariefwijziging van mijndomein:

“Goedemorgen mijndomein,

Mag ik er van uit gaan dat er geen sprake meer is van een opzegtermijn van een maand?

Ik zal me eerst moeten oriënteren bij de concurrentie om een degelijk besluit te kunnen maken of ik akkoord ga met deze tariefwijziging.

Ik neem aan dat het jullie niet zal verbazen als ik per 1 januari overstap. Ik verwacht hier geen consequenties van, mocht dit het geval zijn.

Met vriendelijke groet,
Carsten”

De reactie van de helpdesk:

“Goedendag Carsten,

Bedankt voor jouw e-mail.

Opzegtermijn
Dit is correct. Je kan overstappen wanneer je wilt! Dit hoeft dus niet met een maand opzegtermijn. In de praktijk komt dit, bij dynamische en variabel contracten, namelijk niet voor. Kijk dus vooral rond. Indien jij overstapt naar een andere leverancier, dan krijgen wij dit automatisch door van jouw nieuwe leverancier. Een aanmelding bij een nieuwe leverancier betekent een afmelding bij ons!

Mocht je verder nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Heb jij nog een vraag? Vind het antwoord direct in de online Helpdesk.

Met vriendelijke groet,

Wouter
Helpdesk”

  • Dit onderwerp is gewijzigd 1 jaar, 4 maanden geleden door Carsten.
Reactie op: Opzegtermijn

U kunt BBCodes gebruiken om uw inhoud te formatteren.
Uw account kan geen gebruik maken van Advanced BBCodes, deze worden gestript voordat u ze opslaat.

Uw informatie: