Stroom feed van morgen is leeg

Auteur
Onderwerp
#670

Gisteren en vandaag zijn de stroomprijzen feeds van morgen leeg.

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
Auteur
Reacties
  • #673

    Gisteren en vandaag zijn de stroomprijzen feeds van morgen leeg.

    Hoi Chris,

    De feeds van “morgen” zijn meestal vanaf 15 uur (soms oms 16 uur) beschikbaar.

  • #678

    Hij was twee dagen op rij om 18.00u leeg. Is er een moment dat de feed leeg is? Wordt hij om 12 uur geleegd?

  • #680

    Hij was twee dagen op rij om 18.00u leeg. Is er een moment dat de feed leeg is? Wordt hij om 12 uur geleegd?

    Om middernacht is de feed “stroom – morgen” leeg, omdat de prijzen dan nog niet bekend zijn, vanaf 15.00 (soms 16.00 uur) is de feed “stroom – morgen” weer gevuld.

    Zojuist nog even gekeken en de feed is gewoon gevuld.

  • #3096

    Ook nu zijn de stroomprijzen van morgen niet leesbaar. Mijn script haalt het om 15:30 op en dat gaat meestal goed maar Nu is het 19:00 en hij is nu niet gevuld.
    19:00

  • #3099

    Ook nu zijn de stroomprijzen van morgen niet leesbaar. Mijn script haalt het om 15:30 op en dat gaat meestal goed maar Nu is het 19:00 en hij is nu niet gevuld.
    19:00

    Hoi Sander,

    Bedankt voor het doorgeven, het probleem is nu opgelost.

  • #3107

    Tenzij ik iets fout doe, zijn ook vandaag (17:15) zowel de feed als de grafiek op de website voor “morgen” niet gevuld.

  • #3108

    Tenzij ik iets fout doe, zijn ook vandaag (17:15) zowel de feed als de grafiek op de website voor “morgen” niet gevuld.

    Hoi Rob, dat klopt, zie ook bovenaan de pagina/banner.

  • #3124

    NU (zondag 19 februari 2023 00:43) staat de feed van nog steeds op 18 februari 2023. Met token op de website gecheckt. Ik ververs de DATA in HomeAsistant altijd om 00:03:00 maar helaas blijkt dit de laatste dagen niet meer te lukken.

    Wordt deze DATA niet meer om 00:00:00 ververst?

  • #3125

    NU (zondag 19 februari 2023 00:43) staat de feed van nog steeds op 18 februari 2023. Met token op de website gecheckt. Ik ververs de DATA in HomeAsistant altijd om 00:03:00 maar helaas blijkt dit de laatste dagen niet meer te lukken.

    Wordt deze DATA niet meer om 00:00:00 ververst?

    Hoi Eric, afgelopen dagen waren er problemen dat de ‘prijzen van morgen’ pas laat bekend worden. Hierdoor is er aan de tijdstippen van verschillende scripts gesleuteld. De ‘prijzen van morgen’ zijn nu wel weer tijdig bekend, maar helaas werd de feed ‘prijzen van vandaag’ niet meer om 00.00 uur bijgewerkt, maar pas tegen 01.00 uur. Dit is nu hersteld.

    Komende nacht zal de feed om 00.00 uur bijgewerkt worden (in de praktijk kan dat één minuut later zijn als de server druk is).

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
Reactie op: Stroom feed van morgen is leeg

U kunt BBCodes gebruiken om uw inhoud te formatteren.
Uw account kan geen gebruik maken van Advanced BBCodes, deze worden gestript voordat u ze opslaat.

Uw informatie: